Neviete si rady? Zavolajte. | |
Zavolajte: Ing. Martin Přibyl +420 724 362 301 | Pondelok - piatok 9:00- 16:00 |
Nenašli ste, čo ste hľadali? | |
Odfoťte diel a pošlite ho na: E-mail: objednavky@zaluzieservis.sk WhatsApp: +420 724 362 301 |
Doprava
- Úvod
- Reklamácia tovaru
Je nám veľmi ľúto, že ste sa dostali do situácie, že musíte riešiť reklamáciu produktu. Budeme sa snažiť, aby proces reklamácie bol pre Vás čo najpríjemnejší.
Hoci vždy kladieme maximálny dôraz na kvalitu nášho tovaru, môže sa samozrejme v ojedinelých prípadoch vyskytnúť výrobná vada alebo iný nedostatok. Pokiaľ na tovar objavíte akýkoľvek nedostatok (napr. tovar nezodpovedá popisu na e-shope, alebo je poškodený), neváhajte nás kontaktovať s reklamáciou.
Postup reklamácie:
- Ako prvý krok nám prosím zašlite email na adresu objednavky@zaluzieservis.sk, kde uvediete názov výrobku, číslo objednávky a popis závady. Reklamáciu dokážeme vybaviť výrazne rýchlejšie, keď nám zašlete fotografiu závady. Často sme schopní celú reklamáciu vybaviť iba na základe fotografie.
- Pokiaľ nebude závadu možné vyriešiť na diaľku, vyzveme Vás k zaslaniu reklamovaného tovaru s vyplneným reklamačným formulárom na našu adresu: Dupri s.ro., U Výstaviště 507/6, 370 05, České Budějovice, Česká republika.
- Reklamáciu sa snažíme vždy vybaviť v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní. Pokiaľ nie je tovar možné opraviť, dohodneme sa na výmene tovaru alebo vrátení kúpnej ceny.
Reklamačný formulár na stiahnutie TU.
Záruka
Na tovar sa vzťahuje zákonná 2-ročná záruka.
Záručná doba beží odo dňa prevzatia tovaru. Nepočíta sa do nej prípadná reklamácia tovaru až do doby, kedy je kupujúci povinný po skončení záručnej opravy tovaru prevziať. Ak dôjde pri reklamácii k výmene tovaru za nový alebo k výmene súčiastky, na ktorú je poskytnutá záruka, začína plynúť záručná doba znovu od začiatku odo dňa prevzatia.